donderdag 19 maart 2015

Doe mee en word lid van D66!

Word lid!

D66 heeft op 19 maart 2014 in veel gemeenten een prachtig resultaat behaald, ook in Zuidplas.  Op 22 mei heeft Nederland D66 zelfs de grootste partij gemaakt bij de Europese verkiezingen en bij de Provinciale Statenverkiezingen was D66 de grootste winnaar en verdubbelde zij in de Eerste Kamer! De kiezer heeft duidelijk aangegeven vooruit te willen met Nederland en met Nederland in Europa. Het optimistische geluid van D66 wint aan terrein en u kunt daaraan meewerken.

Dat succes zien we ook in ons steeds groter wordende ledenaantal van meer dan 25.000 leden. Zij steunen ons bijvoorbeeld financieel, werken mee in campagnes, stellen zich kandidaat en schrijven mee aan verkiezingsprogramma’s en bouwen zo mee aan een sterker Nederland in een sterker Europa.

Elk lid is van groot belang voor D66. Word daarom nu lid! Want alleen dan kunnen we blijven werken aan meer banen, minder lasten en beter onderwijs.

Klik hier om lid te worden!

Klik hier voor de ledenwijzer